Veel gestelde vragen

Verstuur ons een bericht

Heb je vragen? Misschien vind je hier wel het antwoord. Zo niet, stuur gerust een bericht.

Hoe verloopt de levering van de fietsen?

Alle fietsen die je via de online webshop besteld, worden op het adres van Coureur Local geleverd. Als de fiets geleverd en afgewerkt is, neemt Maarten contact met je op. Je kan vervolgens de fiets bij Coureur Local komen afhalen zodat je een testritje kan doen. Maarten zal de fiets uiteraard eerst op jouw maat afstellen zodat je comfortabel kan fietsen.

Hoe kan ik betalen in de online shop?

Je hebt de keuze tussen overschrijving per bankkaart of kredietkaart. 

Hoe kan ik betalen in de fysieke winkel?

Betalen kan cash of met de bankkaart (bedragen tot € 1000). Bij aankoop van een fiets of e-bike kan je ook via overschrijving betalen. Breng het bewijs van overschrijving mee bij afhaling van je fiets. Visa is niet mogelijk.

Hoe lang duurt het voor ik mijn fiets heb?

Eerst en vooral hangt dit uiteraard af van de beschikbaarheid van de fiets. Om zeker te zijn of je fiets (onmiddellijk) leverbaar is, neem je best eerst eens contact op met Coureur Local. Als de fiets onmiddellijk leverbaar is, is hij binnen de week beschikbaar. Maarten werkt de fiets af in zijn atelier en neemt vervolgens contact met je op voor afhaling. Bij afhaling stelt hij de fiets op jouw maat af zodat je comfortabel kan fietsen. 

Krijg ik garantie op de fiets die ik online koop?

Op fietsen die je online koopt, heb je uiteraard dezelfde garantie als de fietsen die je bij Coureur Local koopt. De garantievoorwaarden hangen af van het merk van de aangekochte fiets. Bij specifieke vragen over de garantie kan je contact opnemen met Coureur Local.

    Vul het formulier in en duw op verzenden. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord.

    COUREUR LOCAL

    Proosdijstraat 129
    8020 Hertsberge

    info@coureurlocal.be
    Tel: 0494 75 69 13